wtorek, 14 lutego 2017

Coat in the winter edition


Dzień dobry misie! Niedawno zakupiony płaszczyk ze Stradiraviusa, który idealnie nada się na wiosnę, do tego dołóżmy kolejne spodnie typu mom jeans z mojej szafy tym razem pochodzące z nowej kolekcji F&F oraz przepiękny ciepły golf i wyszło nam całkiem dobre połączenie, w którym bez problemu możemy wyjść na miasto. Na zdjęciach zastał mnie jeszcze śnieg. Mam nadzieje, że to już ostatnia tego typu sesja w zimowym klimacie na długi czas. Na blogu zaplanowane są już wiosenne stylizacje i posty, które niedługo się ukażą. Myślę, że będziecie czekać! Do zobaczenia za kilka dni. :) 

coat Stradivarius   //  sweater F&F  //  jeans F&F //  scarf Stradivarius

26 komentarzy:

  1. Płaszcz ma cudowny kolor! Też mam nadzieję, że wiosna szybko przyjdzie, bo sama już powoli planuję wiosenne stylizacje na mojego bloga.
    Czekam z niecierpliwością na Twoje wiosenne propozycje! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny szalik.*.* Podobają mi sie też fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz mnie zachwycił, kolor ma niesamowity i ten szal pięknie komponuje się z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś naprawdę piękna a ten płaszcz tylko to podkreśla - idealnie do ciebie pasuje. Też uwielbiam mom jeans i noszę je nadmiernie wtedy, gdy nie muszę ubierać szpilek do pracy. Świetnie, że planujesz już nowe posty, z chęcią wpadnę i poczytam.
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek
    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia, cudownie wyglądasz!
    świetny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Te płatki śniegu wyglądają magicznie. :) Stylizacja również świetna. :D

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubię zimę i się nie cieszę, że zaraz koniec sezonu na śnieżne zdjęcia :P Z drugiej strony ciekawa jestem Twoich wiosennych propozycji. Zdjęcia wyszły fantastycznie, a stylizacja bardzo mi się podoba :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny płaszcz <3 Też mam nadzieję że zima sobie już wkrótce pójdzie, bo mam jej dość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny szalik, świetne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor płaszczu! Jestem pod wielkim wrażeniem jakości zdjęć, rzadko teraz mi było obejrzeć tak dobre zdjęcia.
    Zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym płaszczyku ;) ma świetny, wyrazisty kolor 👍
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! ten płaszczyk jest genialny <3 i świetne zdjęcia kochana!

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. SUper zdjęcia, a płaszcz zdecydowanie na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest ten płaszczyk! Bardzo do Ciebie pasuje :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja bardzo mi się podoba, koniecznie muszę zerknąć na ten płaszczyk! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite połączenie kolorów i wzorów! ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny płaszczyk ! :) Masz bardzo dobrego fotografa !

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że interesujesz się modą. Wszystko jest idealnie dopasowane. Bardzo ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tutaj też przerobione zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to twoja twarz! Urodnica z ciebie :)
    A stylizacja świetna! Spodnie zwróciły moją uwagę :)
    Obserwuję ;)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwacje! To bardzo mnie motywuje oraz zawsze staram się odwdzięczyć ♡
♡ Zostaw linka do swojego bloga - wpadnę! ♡