środa, 22 lutego 2017

Pattern blouse


jacket ZARA   //  blouse Primark  //  jeans Bershka 

11 komentarzy:

  1. Twoja niesamowita uroda powalana kolana:),nie mogę się napatrzeć.
    Stylizacja cudownie dobrana, a bluzeczka obłędna.
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ;)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie, uśmiechaj się więcej kochana!
    Look super, całkiem w moim stylu :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, ta bluzka bardzo wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja !
    http://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz długieeee włosy! Nawet nie wiesz, jak bardzo Ci zazdroszczę! Zawsze mi się podobały grube, długie, proste włosy :) i kolor też jest bardzo ładny. To zdecydowanie Twój ogromny atut! :)
    Piąte zdjęcie od góry to mój faworyt! Żakiecik bardzo w moim stylu, lubię takie rzeczy. Ogólnie całą stylizację się przyjemnie ogląda. Naprawdę cały post mi się podoba, bo nie jest przerysowany, tylko zrobiony prosto, tak jak lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś przepiękna, zazdroszcze urody! Zakochałam się w tej kurtce.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwacje! To bardzo mnie motywuje oraz zawsze staram się odwdzięczyć ♡
♡ Zostaw linka do swojego bloga - wpadnę! ♡