wtorek, 7 lutego 2017

Shirt with a collar


Bardzo podoba mi się połączenie koszuli w kratę i jeansowych spodni z dziurami, czy jak to woli przetarciami. Zwykłe, bezpieczne połączenie zawsze dobrze będzie wyglądać. Do tego znana każdemu kurtka typu bomber. Co do chokera, mimo że w tej stylizacji odgrywa mała znaczącą rolę, bo jest niestety zasłaniany przez kołnierzyk koszuli, to zapewniam, w następnych postach będzie bardziej wyeksponowany! Poza tym sceneria zdjęć bardzo pasuje do tego miejskiego looku, lecz podsumowując, z chęcią postawiłabym już na wiosenne spódniczki i sukienki zamiast kurtek. Pogoda, na razie nie dopisuje, a ja nadal muszę czekać na odrobinę słońca! 

shirt Tally Weijl   //  jeans H&M  //  bomber jacket Bershka

39 komentarzy:

  1. Cudowna sesja x Jesteś prześliczna!


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, rownież uważam takie połączenie za godne uwagi i też bym już z chęcią ubrała spodniczkę hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Zazdroszcze włosów :)

    http://testowo-opiniowo.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomberka świetna 👍 tak swoją drogą z wyglądu bardzo mi kogoś przypominasz ;D
    favcosmeticsbymaksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz cudowną urodę *.*

    rilseee.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Ty jesteś ładna przede wszystkim! Jeansy i koszula to zawsze dobre połączenie, szczególnie kiedy jeansy są tak świetne! Do kurtek typu bomber nadal nie mogę się przekonać, ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, taka w moim stylu :) Jedyne co bym wymieniła to może buty.
    klaudialisiecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja, boyfriendy to mój ulubiony rodzaj spodni, pasują niemal do wszytskiego :) Masz przepiękne włosy ! <3
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylówka, bardzo w moim guście !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest ta koszula, przepięknie na Tobie leży. ;) i też nie mogę się już doczekać wiosennych stylizacji, trochę męczą mnie te wszystkie kurtki i buty wysokie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja i cudowne włosy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam koszule w krate.;) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, przepiękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sesja :) Najbardziej podoba mi się bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka jesteś piękna! Twoje oczy mnie urzekły *.*
    Mi też bardzo podobają się tego typu zestawienia, zdjęcia rewelacyjne ;*
    Pozdrawiam kochana!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczne włosy!
    Świetna bomberka

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ciekawą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja. Ja tez czekam na słońce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja. Czuć w niej powiew wiosny

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne zdjęcia. I bardzo podoba mi sie ten look! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, jestem zakochana w twojej urodzie! Świetna stylizacja, zostaję tu na dłużej :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna! Mam taką samą kurteczkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Włosy Mega :))
    Fajne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. To zestawienie zawsze mi się podoba u innych... Ja nie przepadam jakoś mocno za koszulami w kratę, ani za takimi kurtkami. Za to poluję teraz na spodnie z dziurami, dawno takich nie miałam :) Zdjęcia wyszły świetnie!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Ci zazdroszczę takich długich włosów, ja zapuszczam i nie udaje mi się ciągle. Bomberka jest bardzo ładna, kolor jej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszula w kratkę i jeansy to świetne połączenie :) ja zwykle chodzę tak do pracy i stylizacje dopełniaja trampki - jeśli chce być na sportowo, bądź szpilki jeśli mam wyglądać elegancko. Do bomberek nie umiem się jakos przekonac jeszcze, ale mozliwe że zdecyduje się na zakup jak będzie cieplej, może znajdę taka która będzie mi odpowiadać :) zdjęcia bardzo ładne, jesteś mega fotogeniczna! Pozdrawiam <3
    Kajaspelniamarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurtka bomber cudowna. Z chęcią też bym się tak ubrała. Fajny look. ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. to jeden z moich ulubionych zestawów - podarte dżinsy i kraciasta koszula ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja <3 Mam taka samą bomber :* Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja, bardzo mi się podoba! :D Zakochałam się w twoich włosach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna stylizacja, bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do mnie:
    http://patiadamczewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta sesja, Ty, jak i stylizacja jesteście rewelacyjne :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwacje! To bardzo mnie motywuje oraz zawsze staram się odwdzięczyć ♡
♡ Zostaw linka do swojego bloga - wpadnę! ♡