wtorek, 25 kwietnia 2017

Makeup post 'from Rosegal' 1

Witajcie! Przychodzę dzisiaj do Was z kosmetycznym wpisem. Pokażę kilka perełek, które udało upolować mi się na azjatyckich stronach za małe pieniądze. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie.

Jak dokładnie domyć i doczyścić każdy pędzel lub gąbeczkę 'BB'. Przychodzę ze specjalnie przeznaczonym do tego jajeczkiem od Rosegal. Zasada działania jest niesamowicie prosta. Jego pierwsza strona to jednolita powierzchnia, druga natomiast posiada liczne wypustki, które poprzez tarcie wyczyszczą nasze pędzelki. Oczywiście na stronie takie jajeczko można kupić pojedynczo, lecz ja postawiłam na opcję w zestawie. W pakiecie znalazły się również pędzle Oval Brush, które wyglądem przypominają szczotki czy jak kto woli, słuchawkę od prysznica. Są trzy sztuki, od pudru, podkładu oraz eyelinera lub brwi.
Set of brushes Rosegal


Pędzel — gąbka. Każda z nas zapewne wie, o czym mowa. Tym razem będzie to dwa w jednym, połączenie 'Beauty Blendera' z nóżką pędzla. Spełnia identyczne funkcje, co nasza osławiona gąbeczka. Być może dla niektórych ta alternatywa okazać się może znacznie wygodniejsza i akurat zakupią produkt.
Beauty blender brush Rosegal


Na sam koniec pokażę jeszcze trzy różne paletki do makijażu. Każda do czegoś innego. Jedna absolutnie cała poświęcona matowym cienią do oczu w kolorach nude. Boska! Sprawdza się idealnie. Moim zdaniem pigmentacja w porównaniu do ceny jest świetna. Kolejna to zestaw 15 różnych korektorów. W paletce są między innymi fioletowe, zielone, żółte oraz odcienie beżowe. Każdy znajdzie coś odpowiedniego dla swojej cery. Ostatnia to paletka do konturowania. Od jakiegoś czasu planowałam przetestować coś podobnego i o to jest! Mam zamiar zagłębić się w poradniki na YouTube i nauczyć się poprawnie nimi posługiwać.  Niedługo zaktualizuję wpis, a tym samym dam znać, jak sprawują się kosmetyki po pewnym czasie.
First 15 Makeup Palette Matte Concealer Rosegal
Second 15 Makeup Palette Matte Contur Rosegal
Makeup Palette Eye Shadow Rosegal


W następnym poście pojawi się również stylizacja z przepiękną torebką z linku poniżej.
Bag Rosegal

Używaliście jakiś z produktów, które poleciłam? 
Wylosuję kilka osób i polecę ich blogi w kolejnym poście. Jest jeden warunek. Musisz wejść w link, której z rzeczy i podać jej cenę w komentarzu. Powodzenia! :) 

6 komentarzy:

  1. mam wszystkie produkty, które pokazałaś na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te palety! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne produkty ^^ Cudne kolorki w palecie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów, ale paletki mnie zainteresowały :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent post! I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwacje! To bardzo mnie motywuje oraz zawsze staram się odwdzięczyć ♡
♡ Zostaw linka do swojego bloga - wpadnę! ♡