środa, 31 maja 2017

Oversized sweatshirt

Witajcie kochani! Przychodzę z nowym postem. Mam na sobie oversizową bluzę od Zaful, gra ona pierwsze skrzypce w tym poście. Ciemna zieleń oraz różne odcienie moro są dosyć bezpiecznym kolorami, które idealnie pasują do prawie każdego typu urody. Można je połączyć z wiecznie modną czernią, szarością, denimem albo ze złotem. Ciekawie wygląda również z brązem. Co sądzicie o tym, jak mi wyszło? Koniecznie piszcie w komentarzach. Do outfitu dobrałam okulary, w których od pierwszego wejrzenia się zakochałam. Oprawki są przepiękne. Na razie są to zerówki, lecz być może w niedługim czasie sprawdzą się jako korekcyjne.  Całość dopełnia czarna skórzana niezapinana torebka. Jedyna jej wada to brak zamka.

Dodatkowo przygotowałam dla Was specjalny kupon uprawniający do zniżki -10%. Przy zamówieniu koniecznie wpiszcie "ZafulVilian". Na stronie pojawiły się nowości, przepiękne letnie, koronkowe sukienki - klik.

Sweashirt Zaful / Bomber jacket Zaful / Bag Zaful 
Glasses Zaful / Choker Zaful  / Brushes Zaful

3 komentarze:

♡ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwacje! To bardzo mnie motywuje oraz zawsze staram się odwdzięczyć ♡
♡ Zostaw linka do swojego bloga - wpadnę! ♡