sobota, 17 czerwca 2017

Boujee


Witajcie misie! Dzisiejszy post powstał we współpracy z Lovelywholesale. W paczce znalazłam kilka rzeczy, które z chęcią pokaże w kolejnych wpisach. A co przygotowałam na dziś? Czarny tank top z napisem 'bojuee'. Mimo że jego wygląd odbiega, a glównie długość, nieznacznie od pokazanego na stronie, spodobał mi się i uważam, że w takich stylizacjach wkomponowuje się idealnie. Zamówiłam go, bo ostatnimi czasy bardzo spodobały mi się takie motywy. Uszyty jest z polyesteru, co przyznam, troszkę mi nie odpowiada. Całość dopełnia choker z Zaful. Zdaje sobie sprawę, że nie każdemu może przypaść do gustu. Nawet mi samej trudno było go wpasować w jakiś konkrenty look. Postawiła również na inną fryzurę. Włosy, luźno związane w kitkę dodają innego stylu zdjęciom. Do zobaczenia za jakiś czas! Trzymajcie się. Buźka!


24 komentarze:

  1. Stylizacja z pazurem, bardzo ładne zestawienie.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to zestawienie :) Lubię czarno-białe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, nie w moim stylu, ale podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jest ten top. Podoba mi się choker mimo, iż zwykle jakoś za tym rodzajem nie przepadam w tej stylizacji wygląda super :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chodziłabym w takich krótkich bluzeczkach, ale bardzo podobają mi się na kimś. :D Tak mam z wieloma rzeczami.
    Świetna stylówka!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie ze sobą wszystko połączyłaś:) Super ;**
    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/ zapraszam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Całkiem w naszym stylu :) Taki sam choker ma nasza koleżanka! A bluzka? Jak dla nas REWELACYJNA!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do twarzy Ci w takiej fryzurze! Bardzo spodobał mi się ten top <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Do tej bluzki idealnie pasuje ten choker. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie stylizacje, piękne zdjęcia i modelka! Nic dodać, nic ująć!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz. Klimat zdjęć świetny, bo już taki typowo wakacyjny, a taki lubię najbardziej! :) <3
    Buziaki kochana, Natasza z bloga: jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz! Najbardziej podobają mi się spodenki :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladne zdjęcia a top w połączeniu z białymi spodniami fajnie się prezentuje ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja. Chocker jest świtny

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ootd - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, mega stylizacja! Jesteś śliczna🙈
    http://fangirlonblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem, całkiem. Zapraszam serdecznie do mnie http://rvtvj.pl ;)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwacje! To bardzo mnie motywuje oraz zawsze staram się odwdzięczyć ♡
♡ Zostaw linka do swojego bloga - wpadnę! ♡