środa, 21 czerwca 2017

Wielki haul zakupowy 2017


Witajcie misie ♡! 
Na zakończenie roku szkolnego i  uroczyste rozpoczęcie wakacji przygotowałam dla was wielki haul zakupowy z azjatyckich stronek, czyli typowo letni post. Paczek zgromadziłam tyle, że mógł powstać taki wpis. Gwarantuję, że znajdziecie ciuchy idealne dla każdej z Was. Od pastelowych kolorów po ciemniejsze. Gorąco zapraszam do lektury.

Na początku stylizacja, której kolory mnie urzekły. Niezwykle dziewczęca. Całość dopełnia różowa bomberka, która zapewne w letnie dni może okazać się zupełnie niepotrzebna. Jedna crop top w z ananasami na pewno przykuł waszą uwagę.
Bomber H&M / Pineapple t-shirt Zaful / Short Zaful
 Necklace lovelywholesale

Biały T-shirt, którego atutem są drobne aplikacje na biuście, niestety przyszedł za ciasny. Więc będę zmuszona ją sprzedać albo oddać. Jednak wszystko nadrabiają urocze skarpetki z motywem dountów. Podbiły moje serce! Są niezwykle urocze, prawda?
 Cherry T-shirt Zaful / Short Zaful / Donut socks Zaful

Okulary dzięki świetnemu, lustrzanemu odbiciu, wyglądają bardzo dobrze przy każdej stylizacji. Bluza, która od wpadła mi w oko, na stronie w asortymencie sklepu wykonana jest w pełni z bawełny. Co za tym idzie? W dotyku jest miękka, a wnoszeniu bardzo wygodna i co najważniejsze ciepła. Do stylizacji dobrałam białe spodenki z dwoma aplikacjami róż. Całość chciałam zachować w pastelowych barwach. Chyba się udało! Na szyi może zawisnąć jeden z chookerów, których dokładniejsze zdjęcia znajdziecie klikając w odpowiedni link poniżej. 
 Sweatshirt Zaful / White short with rose Zaful
 
 Sunglasses Zaful / Three necklace Zaful

Grey short Zaful  / Tank top with roses Zaful / Cap H&M

White sweater tank top Zaful / Short lovelywholesale
Cardigan Reserved

Boujee tank top  lovelywholesale Tank top Zaful

Kolejna stylizacja jaką przygotowałam jest w stylu boho. Outift skojarzył mi się od razu z modą festiwalową i powstał głównie w tym celu. Brakuje jeszcze beżowej narzutki z frędzlami, a byłoby idealnie.
Lacy top Primark / Short lovelywholesale 

Rose tank top lovelywholesale / Short Zaful / Socks Zaful

I na zakończenie wspomnę jeszcze o drobiazgach od Rosegal. Reszta wysyłki jest dopiero w trakcie pakowania, więc jestem zmuszona, pokazać to, co do tej pory otrzymałam. Na pewno zwróciliście uwagę na torbę z kocim motywem. Mnie posłuży świetnie na przesyłki, które ciągle odbieram. Jest odpowiednia! Naszyjnik i bransoletka na kostkę też niczego sobie. 
Bag Rosegal / Sunglasses Rosegal / Necklace Rosegal
 Leg bracelet Rosegal

Jaki zestaw najbardziej przypadł Wam do gustu?
A może znalazłyście wśród ubrań jakieś szczególne perełki?

Buziaki. 
Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwacje! To bardzo mnie motywuje oraz zawsze staram się odwdzięczyć ♡
♡ Zostaw linka do swojego bloga - wpadnę! ♡